torsdag 21 februari 2013

Veckan som gick sin väg

Veckan som gått har haft både ups and downs som det brukar heta.
Först en motgång, min fondtapet har utgått ur sortimentet och verkade omöjlig att få tag i. Till sist la jag ut en efterlysning på Blocket. Och tänka sig, redan samma natt hade jag två erbjudanden om att köpa en rulle. Just nu väntar jag på leverans från Grängesberg. Lite pirrigt är det allt, pengarna är överförda och förhoppningsvis kommer rullen vilken dag som helst.
Apropå tapeter så har mamma börjat med tapetseringen av hallen. Det blir sååå bra, rent och snyggt. Äntligen!

Leveransen från Syster lycklig gick superfort men tyvärr var två av burkarna skadade. Ett telefonsamtal och sen skulle de skicka nya mot att jag mailade ett par bilder. Tyvärr var usb-kabeln på avvägar och dagarna gick. Vips så hade jag ett paket med nya burkar i alla fall. Snacka om service! (Men de har fått bilderna nu tillsammans med ett varmt tack.)

Nåt mer värt att notera? Det skulle väl möjligen vara en klagosång då. Jag vill ha vår. NUUU!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...