onsdag 6 februari 2013

Vad vore livet utan Blocket?

Idag fyndade jag ett gammalt trähjul, troligen från en spinnrock. Lite smutsigt och skevt är det, precis som det ska vara. Patina kallas det visst... Efter en liten dust med trasan kommer det säkert att pryda sin plats, vart det nu än blir. Skräp för någon, skatt för annan! 100 kr kan det ju vara värt i alla fall.

Men mina medresenärer funderade nog över min mentala hälsa. För vad gör en miljömedveten bussåkare med sina blocketfynd? Jo tar hem dem på bussen förstås!

1 kommentar:

  1. Hahahahahaha!! Klart du tog bussen! Det gör jag numer oxå. Av två anledningar, jag har ingen bil (skulle inte ha råd att tanka den ändå på ett studiebidrag) och jag har länskort på bussen!! =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...