måndag 11 februari 2013

GreenGateGalenskap!

Nu har tiden gjort krumsprång igen. Vips så har ännu en helg passerat. Men det var å andra sidan en riktigt trevlig helg. På fredagen hämtade jag ut ett paket från Jotex, inget märkvärdigt egentligen, en ny gardin till köket och en vårigt grön duk till verandan.

I lördags var vi och uppvaktade lillasyster på födelsedagen. Nu blir hon säkert glad när jag inte skriver ut vilken i ordningen :) Hur som helst, jag tycker jag var riktigt påhittig som satte ihop ett litet gottekit. En finfin turkos och brun chokladfondue, torkosa värmeljus, tändstickor, flera sorters choklad, frukt och marshmallows. Riktigt smaskigt!

Söndagen ägnades åt hemvärn och målning. Suck, det tar nog aldrig slut. Som plåster på såren skickade jag iväg en stor beställning på GreenGate burkar till Syster Lycklig. Å de har ju så mycket fina saker, jag blir alldeles sjuk...

3 kommentarer:

  1. Men åhh,låter ju som en härlig present att få :-)
    Vad snällt av dig att inte avslöja ålder ;-)

    Men visst är Greengate ljuvligt....har en förkärlek för just deras saker jag med!
    Kika in på Elsas hem...såg att dom fortsatt en stund med sin rea ;-)

    Ha en fin måndag
    Kram//Anja

    SvaraRadera
  2. Ja du kan ju gissa vem som lurade ner mig i Gg-träsket ?!? Du har ju så mycket fina bilder på din blogg Anja så jag börjar ju fundera om du är en av deras huvudsponsorer?!? ;-)

    Syster var hit och hälsade på ikväll. Å hon föll direkt för min rosa picniclåda och äggklockan från Rice som också smög sig in på beställningen som en katt bland hermeliner. Så nu blir det till att kompletteringsbeställa !

    SvaraRadera
  3. Åhh,förlåt....dumma mig ;-)
    Nejdå...kan lova att jag inte är någon sponsor...borde kanske bli det...får man rabatt då ;-) :-D

    Det förstår jag....rosa picniclåda med massa fint faller väl vem som helst för ;-)

    Ha den finaste av tisdagar!
    Kram//Anja

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...