torsdag 7 mars 2013

Decor Maisons tapeter

Jag börjar helt enkelt tro att det går troll i Decor Maisons tapeter... För att göra en lång historia kort, mitt försök att få tag i min tilltänkta fondtapet till hallen via blocket, slutade i fredags med att jag polisanmälde den som påstod sig vilja sälja mig en rulle.

Nu när jag så äntligen kommit till beslut om vilken tapet vi ska sätta upp i tjejernas lekrum visar det sig att även den har utgått ur sortimentet. Är det en ren tillfällighet? Byter Decor Maison sina kollektioner ovanligt snabbt ? Eller är det jag som är så senfärdig så jag bara faller för sånt som redan är passé? Det är ju en ren tillfällighet att tapeterna råkade komma från samma tillverkare, borde jag försöka undvika just det märket? Vem vet, men lite frustrerande är det allt!

Hur som helst, det är kanske ingen katastrof. Jag hade tänkt mig en prickig tapet med några våder av samma prickiga tapet som dessutom har bokstavstryck, plus bård och en helt enfärgad rosa tapet. Det är den rosa som de slutat med men nog borde man väl kunna hitta nån annan rosa tapet som matchar pippisarna ?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...