måndag 27 december 2010

Utrensningsaktion på gång!

Igår var det dags. Då tog jag mig samman och gick igenom skåpet i arbetsrummet. Visst är det märkligt hur det liksom samlas saker på vissa ställen. Det är lite som snödrivorna som lägger sig i lä!

En hel del krafs åkte i återvinningen. Papper och småprylar som aldrig kommer att glädja någon, osorterat rot som bara gett dåligt samvete. Men allt var inte rat. Jag hittade igen två jättefina gamla ramar som jag trodde jag sålt iväg på loppis i ett obevakat ögonblick. Dessutom återförenades jag med några stora vackra nycklar som jag visste att jag hade... Nånstans...


Nån som har nån idé om vad jag kan göra med mina "fynd"?

Började också putsa på farmors "silver". Men jösses, det kommer att ta tid, sååå mycket krusiduller, sååå månda smutsiga skrymslen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...