tisdag 4 september 2012

Fynd i egen vrå

Härom dagen rotade jag igen en massa bråte i den äldsta delen av ladugården. Gissa om jag blev glad när jag hittade en hel hög med hemsnidade hängare i varierande storlek och grovlek. Nu är mest frågan om hur jag tillvaratar dem på bästa sätt. Måla vitt känns som ett helgerån men en rejäl omgång med skurborsten och grönsåpa borde göra dem rumsrena igen!

Det stod en massa fönster där inne i mörkret också. Hoppas något av dem går att använda till nåt spännande, ett litet prylskåp eller så...

Och så till sist, idag har det äntligen hänt! Nu gör vi affär, köpekontraktet skrivs under i morgon. Flyttar för gott gör vi 15:e oktober.

2 kommentarer:

  1. Tjaba! Jag vill ju se bild på denna fantastiska antika klenod! Jag har gjort min första vecka på praktiken och det är så kul!!

    SvaraRadera
  2. ;-) Nu måste jag nästan tycka synd om dig, fyndat i ladan....... hm, harkel....... nåja du ska väl ha lite tur du med. Grattis ♥ till det & Grattis ♥ till att huset ert gamla snart är ur världen.
    Kram LjusneLotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...