tisdag 9 april 2013

Överraskande godbit!

I helgen var vi upp till farmor i Åre. Som så många gånger förr såg jag skylten vid vägen, Hem och hus, inredningsbutik i Järpen. Å som vanligt tänkte jag att "här skulle man ha varit in nån gång". Men se den här gången gjorde jag slag i saken. Trots man och barn i bilen. Ett litet stopp kan man kosta på sig...

Snacka om att jag fick mig en rejäl överaskning. Vilket guldkorn! Inredningsbutikerna inne i Östersund kan slänga sig i väggen. Här fanns mycket av allt, från porslin och textil till småmöbler och belysning, och till fullt rimliga priser. Titta in på deras hemsida så får ni se. Websortimentet imponerar väl kanske inte men kika på bilderna från butiken! Hem & Hus

Nästa helg ska jag ta Gröna faran och sticka dit. Tom bil, gott om tid, stor plånbok och ett generöst sinnelag. Det ni, fullständigt livsfarligt och otroligt roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...